2011 m. gegužės 16 d., pirmadienis

Kokį namą aš pats sau statysiu?

Mano patirtis statant rąstinius namus yra daugiau kaip 10 metų. Mano pastatytuose namuose gyvena žmonės Lietuvoje, Rusijoje, Norvegijoje ir Švedijoje.
Esu paruošęs apie 50 rąstinių namų statybos meistrų. Kai kurie iš jų stato geriau už mane.
Žemiau matote keletą mano darbų.
Daug nekalbėsiu (nerašysiu). Sau statysiu tik tik tais iš apvalių, obliuotų rąstų.
Kodėl? Paskambinkit, parašykit, atsakysiu.


Kas yra svarbiausia statant rąstinį namą?


Projektas. Geras meistras blogai suprojektuoto namo nestato.
Bet svarbiausia namo statyboje yra geri santykiai tarp meistro ir užsakovo.
Savo laiku Švedijos Lordas man parašė rekomendaciją: ...Jis pastatė namą profesionaliai, statydamas buvo geros nuotaikos ir aplink save kūrė gerą nuotaiką.

Taigi, kurkim gerą nuotaiką, statykim gerą namą ir gerame name bus gera gyventi ne tik jums, bet ir jūsų anūkams.

Aurius.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą