2013 m. vasario 18 d., pirmadienis

Kaip pasistatyti rąstinį namą pačiam?

Pati maloniausia veikla man yra pedagogika, o tiksliau gamybinė pedagogika.  Kadangi savo laiku mokiausi technikume, mačiau įvairių dėstytojų. Geriausiai dėstė buvę praktikai-inžinieriai.
 Užsiimant rąstiniais  namais teko apmokyti  gan daug  norinčių pažinti šį amatą. Gal kokią 50 meistrų esu paruošęs.  Dalis jų sėkmingai dirba ir, reikia pripažinti  geriau ir greičiau už mane. Taip ir turi būti.
Man seniai kirba mintis, o ir žinau, kad  dalis vyrų norėtų pasistatyti namą ar bent pirtelę patys. Vieni tokiu būdu sutaupytų pinigus, o kiti paprasčiausiai: "Va šitą namą pasistačiau savo rankomis".
 Motyvų statytis savarankiškai namą gal yra ir daugiau, bet kaip tai padaryti kokybiškai ir profesionaliai?
Mano patirtis sako, kad norint išmokti  pačiam pasistatyti tereikia   gal 10-20 val. apmokymų. Paprastai  aš  išmokydavau per tris savaites, po 4 val per dieną. Bet aš ruošdavau  meistrus kurie turėdavo mokėti: paprastą kampą, norvegišką, apvalų, vokišką. Taigi, kiekvieno kampo  įsisavinimas buvo atskiras mokslas.  Bet žmogus,kuris nutarė pasistatyti namą pats renkasi  tik vieną kampą, tai yra tą  kuriuo nutarė statyti namą. Taip, kad mokslas turi įtilpti į kelias dienas.
Gal  bus proga padaryti video. Tuomet  galėsiu paleisti internete.
Taigi, jei kas  tikrai norit pasistatyti  rąstinį namą savarankiškai tikrai galiu padėti-suteikti pagrindinius įgūdžius.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą